Maatregel Coronavirus

Beste klant, 

Naar aanleiding van de laatste adviezen omtrent het coronavirus, sluiten we onze deuren tot 19 april 2020.
Gezondheid en veiligheid zijn immers prioriteit.  

Via Facebook, email en de website verspreiden wij info van zodra er wijzigingen zijn.

Voor mensen met vragen, kijk hieronder bij onze lijst FAQ.
Heeft u een specifiekere vraag die hieronder nog niet beantwoord werd?
Dan kan u ons een email sturen op info@optiekfritsvandenbosch.be .

In geval van hoogdringendheid kan u bellen op 0476 24 60 69.


FAQ:

Ik heb nieuwe glazen nodig en heb reeds een voorschrift van de oogarts. Ik wil de glazen in mijn huidige montuur laten plaatsen. Kan ik hiervoor terecht?
Wanneer u nieuwe glazen in een huidig montuur wil laten plaatsen, dan mag u per email (info@optiekfritsvandenbosch.be) of telefoon (op 0476 24 60 69) met ons contact opnemen.
Er wordt dan besproken hoe dit praktisch geregeld kan worden. Uiteraard houden we in dit geval rekening met de huidige adviezen omtrent veiligheid/gezondheid.

Ik heb een bril/glazen in bestelling staan, wat nu?
Geen paniek. Wij zijn U zeker niet vergeten.
We verwachten dat, op een enkele bestelling na, alle orders klaar zullen zijn in de eerste week nadat de lockdown wordt opgeheven.
U wordt hiervoor dan persoonlijk verwittigd.

Ik ben op zoek naar een nieuw brilmontuur/zonnebril?
We vragen u even geduld te hebben tot de wetgever het veilig acht om winkels opnieuw te openen.

Ik wil een oogmeting of lenscontrole laten uitvoeren. Kan ik hiervoor bij jullie terecht?
Normaliter, kan u voor een goede oogmeting of lenscontrole snel bij ons terecht. Maar voorlopig laat de situatie ons niet toe om dit op een veilige manier te doen. U mag met ons hiervoor contact opnemen van zodra we opnieuw geopend mogen zijn (dit zal per email, facebook, website, media bekend gemaakt worden).

Ik heb lenzen besteld bij jullie, hoe verloopt dit nu verder?
Wederom, geen paniek.
We verwachten dat, op een enkele bestelling na, alle orders klaar zullen zijn in de eerste week nadat de lockdown wordt opgeheven.
U wordt hiervoor dan persoonlijk verwittigd.
Bent u toch op zoek naar een snellere manier? Neem dan contact op per email (info@optiekfritsvandenbosch.be) en dan bekijken samen hoe we een oplossing op maat kunnen voorzien.

Ik heb van jullie een email/brief ontvangen met oproep tot oogmeting of lenscontrole? Wat moet ik nu doen?
Voorlopig laat de situatie ons niet toe om dit op een veilige manier te doen. Hou de email/brief even bij en neem met ons contact op van zodra we opnieuw geopend mogen zijn (dit zal per email, facebook, website, media bekend gemaakt worden).

Ik wens mijn contactlenzen te bestellen, wat moet ik doen?
Er zijn hiervoor meerdere mogelijkheden:

    1. U kan een groot deel van onze lenzen en onze lensvloeistoffen terugvinden op onze webshop.
      Bent u hiermee nog niet bekent? Dan is het nu misschien een goed moment om deze te leren kennen
      Om naar de webshop te gaan, KLIK HIER
      De verwachte levertermijn is 2 tot 4 werkdagen.

    2. U kan ons een email sturen om de bestelling voor u te doen.
      U ontvangt dan van ons een email ter bevestiging van uw bestelling met in bijlage uw factuur.
      Hou er rekening mee, dat deze manier van werken iets langer duurt.

    3. Draagt u nachtlenzen, maatwerklenzen, myopieremmende lenzen of lenzen die niet beschikbaar zijn via de webshop?
      Dan kan u alvast een email sturen om een bestelling te plaatsen.
      Hou er rekening mee dat in deze groep van lenzen het minder evident is een standaard logistieke oplossing aan te bieden. We bekijken dus geval per geval hoe we dit het beste aanpakken en nemen hierover persoonlijk met u contact op.

Ik ben op dit moment contactlenzen aan het testen, hoe verloopt dit nu verder?
We vragen u even geduld te hebben tot de wetgever het veilig acht om winkels opnieuw te openen.
Van zodra u hierover berichtgeving via ons of de media heeft ontvangen, mag u ons contacteren en wordt een afspraak gemaakt om de lensaanpassing verder af te ronden

Ik heb een brillen/lenzen noodgeval, hoe kan ik het beste worden verder geholpen?
U kan ons in zulke situatie bereiken via het nummer 0476 24 60 69. Er wordt dan bekeken welke stappen er gezet kunnen worden om u zo snel mogelijk verder te helpen


Met vriendelijke groeten,
Team Optiek Frits Van Den Bosch



I

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x